دستگیره پنجره
محصولات تولیدی
محصولات تولیدی
زاماک پنجره upvc
کیپ اکس۱۳ فولادی با ضخامت ۲ و ۲٫۵ میلیمتر. آبکاری گالوانیزه گرم. مورد تایید سازمان استاندارد. مناسب برای انواع پروفیل. زاماک پنجره,یراق الات,پنجره upvc

جهت خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید.
۰۹۱۲۵۸۸۸۲۳۴

محصولات تولیدی
کانکتور پنجره upvc
کانکتور پنجره با ضخامت ورق ۲ و ۲٫۵ فولادی. سایز دهانه ۳۰ تا ۳۹ . آبکاری گالوانیزه گرم. مناسب برای انواع پروفیل و پنجره دوجداره upvc. نام های دیگر این محصول بست …

جهت خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید.
۰۹۱۲۵۸۸۸۲۳۴

محصولات تولیدی
کانکشن پنجره upvc

بست مولیون جنس زاماک (زاماک با استقامت عالی). سایز دهانه ۳۰ تا ۳۹ . آبکاری گالوانیزه گرم. مناسب برای انواع پروفیل و پنجره upvc . استحکام ویژه در انواع…

جهت خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید.
۰۹۱۲۵۸۸۸۲۳۴

محصولات تولیدی
زاماک پنجره دوجداره

زاماک پنجره (زاماک با استقامت عالی)
آبکاری گالوانیزه گرم . استحکام ویژه در انواع آب و هوا ازجمله مرطوب . مورد تایید سازمان استاندارد.

جهت خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید.
۰۹۱۲۵۸۸۸۲۳۴

اطلاعات بیشتر

امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع دستگیره پنجره دوجداره تنوع بالایی دارد. با این حال لازم است معیارهایی را در انتخاب این دستگیره‌ها مورد نظر قرار داد تا بتوان بهترین آن را خریداری کرد. اگرچه جنس این دستگیره‌ها معمولاً از آلومینیوم یا پلاستیک است اما در تولید پیچ دستگیره‌ها از آلیاژهای مختلف استفاده می‌شود که هر کدام از آن‌ها مرغوبیت خاص خود را دارد. جهت آشنایی بیشتر با این دستگیره‌ها بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی انواع دستگیره پنجره یک طرفه

استفاده از پنجره های دوجداره اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا با استفاده از آن می‌توان از هدر رفت انرژی تا حد زیادی جلوگیری کرد. دستگیره‌ها که جزو اجزای مهم پنجره یو پی وی سی به شمار می‌رود طبیعتاً باید کیفیت ساخت و عملکرد عالی داشته باشد. حال اگر بخواهیم به انواع دستگیره پنجره که در وب‌سایت  upvc ایران یراق عرضه می‌شود بپردازیم، می‌توان به دستگیره‌های یک طرفه پنجره اشاره کرد. این نوع دستگیره که جزو پرکاربردترین و متداول ‌ترین دستگیره‌ها به شمار می‌رود بر روی پنجره های لولایی کاربرد دارد. از آنجایی که این نوع پنجره باز و بست آسانی دارد طبیعتاً یراق آلات استفاده شده در آن نیز کمتر است. توجه داشته باشید دستگیره یک طرفه پنجره به طور کلی در دو نوع ساده و سکوئستیک موجود می‌باشد.

دستگیره دو طرفه پنجره چیست؟

از دیگر انواع دستگیره پنجره upvc، دستگیره دو طرفه پنجره است. این نوع دستگیره برای پنجره های بازشو دو طرفه کاربرد دارد. این نوع دستگیره به طور کلی از قیمت پایینی برخوردار است و با وجود این امر در پروژه ‌های اکونومی کاربرد دارد. دستگیره دوطرفه قفلی دارد که بر روی قسمت بالای دستگیر تعبیه شده است. البته باید بدانید که قفل دستگیره‌های دو طرفه به راحتی باز می‌شود از این رو برای مواقعی که امنیت بسیار مهم است استفاده از آن چندان پیشنهاد نمی‌گردد.

معرفی انواع دستگیره پنجره یک طرفه​

دستگیره باریک دو طرفه

دستگیره باریک دو طرفه که از دیگر انواع دستگیره پنجره می‌باشد همان‌طور که از اسمش پیداست برای دو طرف طراحی شده است. عملکرد آن کاملاً متشابه دستگیره دو طرفه پنجره است اما تنها تفاوت آن با نوع قبلی باریک‌تر بودن این دستگیره است. از این رو استفاده از آن برای بعضی از پروفیل ها بهتر می‌باشد. دستگیره‌های باریک دو طرفه اگرچه دارای قفل است اما ایمنی ۱۰۰ درصد ندارد و می‌توان قفل آن را باز کرد.

بررسی دیگر انواع دستگیره پنجره

اگر بخواهیم درباره انواع دستگیره‌های پنجره صحبت کنیم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دستگیره هتلی: از دیگر انواع دستگیره‌های پنجره موجود در upvc ایران یراق می‌توان به دستگیره‌های هتلی اشاره کرد. این دستگیره مختص هتل ها و مراکزی که نیاز به معرفی ندارد می‌باشد به طوری که فاقد اهرم باز است.
  • دستگیره چفت موشکی:  دستگیره‌های موشکی بیشترین کاربردی که دارد برای پنجره هایی است که دسترسی دشواری دارند. از جمله مهم‌ ترین کاربردهای دستگیری چفت موشکی می‌توان به پنجره های کلنگی یا سایبانی که در سرویس ها مورد استفاده قرار می‌گیرند اشاره کرد. دستگیره موشکی شبیه یک چفت کار می‌کند به طوری که پنجره را با کمک ضامن بسته نگه می‌دارد.
  • دستگیره مخفی: دیگر نوع دستگیره پنجره، دستگیره مخفی است که عمدتاً کاربرد آن برای پنجره های دوجداره ریلی به خصوص پنجره کشویی می‌باشد. این پنجره ها که هر دو لنگه آن به طور کشویی باز می‌شود دارای دستگیره مخفی است که مانع باز شدن لنگی دیگر خواهد شد.
  • دستگیره درب سرویس: دستگیره‌های درب سرویسی که یک طرف در سمت داخل دارد از دو جهت باز و بسته خواهد شد. این دستگیره‌ها همان‌طور که از اسمش پیداست بیشترین کاربرد را برای درب سرویس های بهداشتی دارد.

عوامل مؤثر در انتخاب دستگیره پنجره

با توجه به اینکه گفته شد در حال حاضر انواع دستگیره پنجره بسیار زیاد است طبیعتاً باید در انتخاب آن دقت کافی داشته باشید. مثلاً یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام انتخاب این دستگیره‌ها توجه به اهرم آن است. به طوری که باید این اهرم‌ها توپر باشد و طول مناسبی داشته باشد. چنانچه اهرم وزن کمی داشته و سبک باشد طبیعتاً آلیاژ استفاده شده در آن بی‌کیفیت است. فنر دستگیره باید منعطف باشد که البته این انعطاف لازم است در حد مناسب بوده و خشکی بیش از حد و نرم بودن آن مناسب نیست. فنر دستگیره انواع پنجره نیز باید از آلیاژ مناسب تهیه شده باشد و اهرم را در حالت ۹۰ درجه نگه دارد. این دستگیره‌ها نیاز است که با استفاده از دستگاه و ماشین آلات استاندارد نقاط پرچ مشخصی داشته باشد. از آنجایی که در هنگام نصب و رگلاژ به پروفیل دستگیره فشار زیادی وارد می‌شود طبیعتاً این پروفیل باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد تا به آن آسیب وارد نشود. استفاده از چسب‌های مناسب در دستگیره نیز اهمیت زیادی دارد.

قیمت دستگیره پنجره یو پی وی سی

ما در وب سایت upvc ایران یراق انواع مختلف دستگیره پنجره را ارائه می‌دهیم که طبیعتاً شما می‌توانید این دستگیره‌ها را با رنج مختلف قیمتی تهیه کنید. در این میان خوب است بدانید قیمت دستگیره همچون دیگر یراق آلات پنجره به عواملی چون طراحی، نوع بازشو و کیفیت آن بستگی دارد. با این حال اگر به دنبال خرید انواع دستگیره پنجره باکیفیت و مرغوب هستید باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. دقت داشته باشید از آنجایی که دستگیره همواره در تماس شما قرار دارد چنانچه از انواع بی‌کیفیت آن استفاده شود به هیچ عنوان کارایی مناسب نخواهد داشت.

سخن پایانی

تنوع بالای انواع دستگیره پنجره در وب سایت ما به گونه‌ای است که برای پنجره های مختلف باید انواع متفاوت این یراق آلات تهیه شود. دستگیره‌ها همواره برای افزایش امنیت پنجره کاربرد دارد. لذا بعضی از مدل‌های آن کیفیتی دارد که موجب می‌شود باز کردن پنجره سخت شود. با توجه به آن چه گفته شد لازم است بسته به نیاز شما و نوع پنجره مورد نظر این نوع یراق آلات انتخاب شوند.

قیمت دستگیره پنجره یو پی وی سی​