انواع کانکشن پنجره
انواع کانکشن پنجره
انواع کانکشن پنجره
کانکشن فولادی

از جمله انواع کانکشن ها می‌باشد که جزو قطعات مهم در درب و پنجره‌های دو جداره است. ضمن اینکه این قطعه در موارد دیگری نیز کاربرد دارد. این قطعه در واقع پروفیل مولیون را به دیگر پروفیل ها اتصال می‌دهد.

جهت خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید.
۰۹۱۲۵۸۸۸۲۳۴

کانکشن فولادی
انواع کانکشن پنجره
کانکشن آلومینیومی

کانکشن آلومینیومی از انواع کانکتور پنجره دو جداره می‌باشد و وظیفه‌ی اتصال پروفیل را به فریم پنجره های دو جداره بر عهده دارد. اهمیت این قطعه زیاد است. توصیه می‌شود از بهترین نوع کانکشن پنجره استفاده نمایند.

جهت خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید.
۰۹۱۲۵۸۸۸۲۳۴

کانکشن کشویی​
انواع کانکشن پنجره
کانکشن کشویی

کانکشن کشویی از جمله انواع کانکشن پنجره است که برای پنجره های کشویی دوجداره کاربرد دارد. این قطعه جزو قطعات بسیار مهم در درب و پنجره های دو جداره است که امروزه از آلیاژهای مختلف ساخته می‌شود.

جهت خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید.
۰۹۱۲۵۸۸۸۲۳۴

کانکشن زاماکی​
انواع کانکشن پنجره
کانکشن زاماکی

کانکشن زاماکی یکی از یراق آلات پنجره های یو پی وی سی است که از نوعی عنصر بر پایه روی ساخته می‌شود. به دلیل اهمیت نقش کانکشن در تولید پنجره های دو جداره کیفیت این قطعه اهمیت بسیاری دارد.

جهت خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید.
۰۹۱۲۵۸۸۸۲۳۴

اطلاعات بیشتر

انواع کانکشن پنجره برای اتصال پروفیل مولیون به پروفیل‌های دیگر در پنجره های دو جداره مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قطعه در جنس‌های مختلفی تولید و در بازار عرضه می‌گردد. کانکتور مولین یا همان کانکشن یکی از عوامل مؤثر بر کیفیت پنجره دو جداره است. انواع کانکشن پنجره را معمولاً از جنس فولاد، زاماک، یا آلومینیم می‌سازند که در ادامه مطلب به خصوصیات هر کدام اشاره می‌شود.

ساختار و عملکرد انواع کانکشن پنجره

این قطعه معمولاً به این صورت ساخته می‌شود که هشت سوراخ دارد که به صورت متقارن هستند. به این صورت روی پروفیل سوار می‌شود که به واسطه چهار پیچ به پروفیل مولین و به وسیله‌ی چهار پیچ دیگر به پروفیل تاب متصل می‌گردد. پس می‌توان گفت کانکتور مولیون سبب اتصال دو پروفیل در پنجره های دو جداره می‌گردد. این قطعه انواع مختلفی دارد که در ادامه درباره آن‌ها بیشتر بیان می‌شود.

انواع کانکشن پنجره موجود در بازار

با توجه به این که کیفیت کانکشن یا به عبارتی کانکتور مولیون در کیفیت و مقاومت پنجره تأثیرگذار است این قطعه در انواع کیفیت‌های مختلفی تولید می‌گردد. در این میان خوب است بدانید ما در وب‌سایت upvc ایران یراق انواع کانکشن پنجره را در مدل های مختلف و با کیفت عالی عرضه می‌کنیم. از جمله انواع کانکشن هایی که ما در فروشگاه خود به شما عرضه می‌کنیم می‌توان به کانکشن زاماکی، کانکشن کشویی، کانکشن آلومینیومی و همچنین کانکشن فولادی اشاره کرد. هر کدام از این کانکتورها مزایای منحصر به فردی دارد به صورت مجزا به هر کدام پرداخته می‌شود.

ساختار و عملکرد انواع کانکشن پنجره​

تأثیر کانکشن بر قیمت و کیفیت پنجره

کیفیت و جنس انواع کانکشن پنجره بر قیمت و کیفیت پنجره تأثیر بسزایی دارد. چرا که اگر از کانکشن بی‌کیفیت و نامرغوبی استفاده شود در نقاط اتصال پنجره مشکل ایجاد می‌شود و مقاومت پنجره در برابر فشارهای خارجی و داخلی کم می‌شود. همچنین با توجه به این که این قطعه انواع مختلفی دارد و در قسمت‌های مختلف پنجره قرار می‌گیرد بعضی از انواع آن باید وزن بیشتری را تحمل کنند تا با گذشت زمان پروفیل پنجره دچار خمش نشود. پس هنگام خرید درب و پنجره باید به نوع کانکشنی یا به عبارتی بستی که در آن استفاده شده است دقت نمایید. چرا که بعضی از تولید کنندگان برای کاهش هزینه‌ها و قیمت پنجره از کانکشن های ارزان و بی‌کیفیت استفاده می‌کنند. ما در فروشگاه upvc ایران یراق این محصول با بهترین کیفیت و همچنین قیمت مناسب به صورت عمده و خرده عرضه می‌کنیم.

بررسی خصوصیات کانکتور زاماکی

بررسی خصوصیات کانکتور زاماکی

زاماک از نوعی آلیاژ بر پایه روی ساخته شده است. به دلیل مقاومت و سختی کانکشن زاماکی از این قطعه در محصولاتی که تحت فشار هستند مانند یراق آلات درب و پنجره های دوجداره یا دستگیره های اتومبیل ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل کیفیت و مقاومت بسیار زیادی که دارد سبب می‌شود تا در نقاط اتصال دو پروفیل هیچ گونه درز و فاصله‌ای ایجاد نشود. حجم و زن این نوع کانکشن در صورتی که از مواد مرغوب تولید شده باشد بسیار متناسب با انواع پروفیل پنجره می‌باشد و به مرور زمان دچار خمیدگی نمی‌شود. ولی قیمت این نوع کانکشن نسبت به دیگر انواع کانکشن پنجره گران‌تر خواهد بود.

آشنایی با کانکشن فولادی

نوعی دیگر از کانکشن های موجود در بازار، کانکشن برای پنجره های یو پی وی سی کانکشن فولادی است؛ که در ضخامت های 2 و 2.5 میلی متر تولید می‌شود. در مورد رنگ این قطعت باید که هم به صورت آبکاری و هم به صورت رنگ الکترواستاتیک موجود است. بسته بندی این محصولات هم می‌تواند طبق نظر مشتری در تعدادی که مشتری سفارش می‌دهد عرضه شود.

درباره کانکشن کشویی بیشتر بدانید

با توجه به این که کانکشن جزء یراق آلات مهم در پنجره دو جداره است نقش مهمی در فرآیند تولید این محصول نیز دارد. کانکشن کشویی متحرک بوده و بیشتر برای تولید پنجره های ریلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کانکشن کشویی تولید شده توسط شرکت یو پی وی سی یراق ایران از استحکام و دوام فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

ویژگی های کانکشن آلومینیومی

استفاده از این نوع یراق آلات در ساخت پنجره های یو پی وی سی بسیار مزیت دارد. مهم ترین مزیت کانکشن آلومینیومی این است که انعطاف پذیری زیادی دارد؛ هنگام وارد شدن فشار زیاد نمی‌شکند. همچنین دیگر ویژگی این نوع کانکشن این است که محل تعبیه پیچ‌ها در این هنگام تولید در نظر گرفته نمی‌شود و متخصصین در نهایت محل قرارگیری این نوع از پیچ‌ها را با دست انجام می‌دهند.

مشخصات بهترین انواع کانکشن پنجره

حال که به اهمیت نقش کانکشن در کیفیت پنجره یو پی وی سی پی بردید. بهتر است بدانید انواع کانکشن پنجره که تولید می‌شود باید استانداردهای لازم را داشته باشد. تحمل و مقاومت در برابر فشار را داشته و دچار شکستگی نشود. همچنین این نوع از یراق آلات پنجره باید دارای درجه مقاومت بالا در برابر پوسیدگی باشد. اگر این قطعه در برابر رطوبت، گرما و سرما مقاومت نداشته باشد به مرور زمان کارایی خود را از دست می‌دهد و دچار آسیب و خوردگی خواهد شد. همچنین باید کانکشن به نحوی طراحی شود که هنگام نصب هیچ گونه درزی بین کانکتور و مولیون ایجاد نشود. ما در فروشگاه اینترنتی upvc ایران یراق با به‌کارگیری افراد متخصص و استفاده از دانش افراد مجرب در زمینه فروش توانسته‌ایم انواع کانکشن پنجره از جمله کانکشن آلومینیمی، کانکشن فولادی کانکشن زاماکی و کانکشن کشویی را ارائه دهیم.

سخن پایانی

امروزه استفاده از پنجره های یو پی وی سی به طور چشم گیری افزایش داشته است. انواع کانکشن پنجره قطعه‌ای بسیار مهم در تولید پنجره یو پی وی سی به شمار می‌رود. با توجه به این که نوع و کیفیت کانکشن تأثیر زیادی در کیفیت و مرغوبیت پنجره یو پی وی سی دارد تولید کنندگان باید بهترین نوع آن را که از آلیاژ مقاوم و استانداردی ساخته شده باشد استفاده کنند. ما در وب‌سایت upvc ایران یراق بهترین یراق آلات را با کیفیت باورنکردنی به صورت عمده و باقیمت مناسب ارائه می‌دهیم.

مشخصات بهترین انواع کانکشن پنجره​