زاماک آکس ۹
زاماک آکس ۹
زاماک آکس ۹
انواع زاماک پنجره
برای خرید تماس بگیرید.
اطلاعات بیشتر

زاماک آکس ۹ از جمله قطعاتی است که کاربردهای زیادی دارد. از آنجایی که کیفیت این قطعه در کیفیت درب و پنجره تولید شده می‌تواند تأثیرگذار باشد، پس طبیعتاً لازم است در خرید آن دقت زیادی شود. زاماک به دلیل مقاومت بالا و از طرفی وزن سبکی که دارد بهترین آلیاژ برای اتصال دو فریم در ساخت درب و پنجره یو پی وی اس می‌باشد.

زاماک آکس ۹ چیست؟

از جمله انواع یراق آلات که در درب و پنجره های یو پی وی سی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، کانکشن زاماک است. به طور کلی باید بدانید که این قطعه موجب می‌شود که لنگه و بازشوها به چهارچوب فریم متصل شود. حال از آنجایی که این قطعه انواع مختلفی دارد لازم است قبل از خرید آن به شناخت بهتر انواع زاماک پنجره بپردازیم. در این بین زاماک آکس ۹ و زاماک آکس ۱۳ جزو پرکاربردترین انواع قطعه می‌باشد. دقت داشته باشید زاماک آکس ۹ با توجه به نوع پروفیل مصرفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع زاماک آکس ۹، ۹ میل دارد؛ از این رو با این نام شناخته می‌شود و طبیعتاً کاربرد خاص خود را خواهد داشت.

زاماک آکس ۹ چیست؟​

از زاماک در چه مواردی استفاده می‌شود

انواع زاماک پنجره از جمله زاماک فولادی کشویی است که در سایزهای ۱۳ و ۹ میل موجود می‌باشد. این قطعه همان‌طور که گفته شد استفاده‌های زیادی دارد. به طور کلی باید بدانید زاماک نوعی آلیاژ مستحکم است که بیشترین استفاده را در قطعات تحت فشار خواهد داشت. علاوه بر این که از این قطعه در یراق آلات درب و پنجره استفاده می‌شود، دیگر کاربردی که دارد در دستگیره اتومبیل‌ها است. توجه داشته باشید اگر چه این قطعه در آلیاژهای دیگری نیز موجود است اما کیفیت بالا و مقاومت عالی زاماک در برابر فشار و کشش موجب شده است تا این قطعه بیشترین کاربرد را داشته باشد. البته نیاز است در ساخت زاماک فولادی آکس ۱۳ و همچنین زاماک آکس ۹ از مواد صد در صد نو استفاده شود تا کیفیت کافی داشته باشد.

مشخصات بهترین نوع زاماک

با وجود اینکه استفاده از زاماک فولادی کشویی می‌تواند در کیفیت پنجره تولیدی تأثیر بسیار زیادی داشته باشد طبیعتاً باید به مشخصات بهترین نوع آن دقت شود. در این خصوص باید بدانید بهترین نوع زاماک آکس ۹ که ما آن را در سایت upvc ایران یراق عرضه می‌کنیم مقامت بالایی کششی دارد که به دلیل استفاده از عنصر آلومینیوم می‌باشد. همچنین عنصر روی استفاده شده در آلیاژ زاماک موجب مقاومت فشاری این قطعه می‌شود. از دیگر مشخصات این قطعه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آبکاری باکیفیت
  • مقاومت در برابر رطوبت و زنگ زدگی
  • مقاوم در برابر گیربکس
  • عدم شکستگی در اثر فشار
  • کیفیت عالی در طراحی
  • داشتن وزن مناسب

خرید زاماک آکس ۹

با توجه به اینکه در حال حاضر ما در وب سایت upvc ایران یراق انواع زاماک پنجره ۱۳ و ۹ آکس را ارائه می‌دهیم شما می‌توانید متناسب با نیاز خود این قطعه را تهیه کنید. به طور کلی باید بدانید کیفیت بالای زاماک فولادی آکس ۱۳ و زاماک آکس ۹ در قیمت آن نیز تأثیر دارد و چنانچه از مواد ۱۰۰% باکیفیت و نو در این قطعه به کار برده شود موجب می‌گردد قیمت آن اندکی افزایش داشته باشد. با این حال قبل از اینکه اقدام به سفارش این یراق آلات کنید بهتر است کیفیت آن را بررسی نمایید. زیرا همان‌طور که گفته شد کیفیت بالای قطعه می‌تواند منجر به افزایش کیفیت درب و پنجره تولیدی گردد.

سخن پایانی

زاماک آکس ۹ که یکی از انواع یراق آلات استفاده شده در صنعت درب و پنجره می‌باشد، هم اکنون در وب سایت ما ارائه می‌گردد. این نوع قطعه با توجه به این که دو فریم پنجره را به یکدیگر متصل می‌کند پس طبیعتاً از اهمیت زیادی برخوردار است. این امر موجب شده برای پنجره های مختلف انواع متفاوتی از این قطعه عرضه شود. در واقع باید بدانید زاماک نوعی آلیاژ است که در ساخت این یراق آلات استفاده می‌شود از این رو با این نام شناخته شده است.

خرید زاماک آکس ۹​