مقابل جلوزبانی خرچنگی کوچک
  • خانه
  • مقابل جلوزبانی خرچنگی کوچک
مقابل جلوزبانی خرچنگی کوچک
مقابل جلوزبانی خرچنگی کوچک
مقابل جلوزبانه خرچنگی
برای خرید تماس بگیرید.
اطلاعات بیشتر

مقابل جلوزبانی خرچنگی کوچک باید به اندازه‌ای باشد تا به راحتی بتواند وزن لنگه های درب و پنجره‌های بازشو را تحمل کند. این نمونه ابزارآلات فلزی به شکل خرچنگی در قسمت قفل درب و پنجره های دو جداره نصب می‌شوند. بنابراین یک مقابل جلوزبانه خرچنگی باید در اندازه‌ای طراحی و ساخته شود که توانایی هر مقدار باز شدن درب را فراهم کند. چنانچه این مدل یراق‌ها در سایز استانداردی مورد استفاده قرار نگیرند مطمئناً نمی‌توانند باعث آب بندی و پوشش صحیح درب و پنجره های upvc شوند. در ادامه این مطلب به ویژگی‌های بیشتری از این مقابل جلوزبانه خرچنگی کوچک و بزرگ خواهیم پرداخت.

استانداردترین مقابل جلوزبانی خرچنگی کوچک

معمولاً یراق‌هایی که برای درب و پنجره های upvc تولید و عرضه می‌شوند در اندازه‌های مناسب کوتاه و بلند هستند. بنابراین به خوبی می‌توانند لنگه درب را در چهارچوب مخصوص خودش نگه دارند. همچنین در زمان بسته شدن درب و پنجره با چفت شدن لنگه درب مانع از تبادل سر و صدا، انرژی و… شوند. پس اگر مقابل جلوزبانه خرچنگی در اندازه استانداری به کار نرود مطمئناً نمی‌تواند به عنوان یک عایق مناسب درون درب و پنجره های دو جداره به کار روند. از طرفی نمی‌تواند مانع از ورود گرد و غبار، سرما و گرما، سر و صدا و… به درون ساختمان شود.

مهمترین ویژگی مقابل جلوزبانه خرچنگی

اگر چه بیشتر یراق‌های مقابل جلوزبانی خرچنگی کوچک و بزرگ از جنس آلومینیوم هستند و دوام بالایی دارند؛ ولی به طور کلی این گروه ابزارآلات فلزی خصوصاً مقابل جلوزبانه خرچنگی بزرگ (سرویسی) باید بتوانند در برابر تغییرات جوی هوا مقاومت خوبی داشته باشند. یک یراق خوب نباید در اثر رطوبت و سرما دچار پوسیدگی و در نهایت شکستگی شود. از آنجایی که درب و پنجره های یو پی وی سی در هر موقعیت آب و هوایی با درجه حرارت های مختلف به کار می‌روند. بنابراین لازم است تا مقابل جلوزبانه خرچنگی کوچک و بزرگ نصب شده در آن‌ها در برابر آسیب‌های احتمالی نیز مقاومت بسیار خوبی داشته باشند. ویژگی دیگری که باید در این نوع یراق‌ها وجود داشته باشد روان بودن آن‌ها است‌ در حقیقت یک مقابل جلو زبانه خرچنگی باید در زمان باز و بسته شدن درب و پنجره‌های دو جداره به صورت روان و راحت کار کنند تا هیچ فشاری به سایر متعلقات دستگیره و قفل وارد نشود.

استانداردترین مقابل جلوزبانی خرچنگی کوچک​

جنس مقابل جلوزبانی خرچنگی کوچک

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که باید در هنگام خرید مقابل جلو زبانه خرچنگی کوچک مورد توجه قرار بگیرد جنس این یراق است. اگر چه امروزه در تولید و نصب مقابل جلوزبانه خرچنگی بزرگ (سرویسی) و مقابل جلوزبانه خرچنگی کوچک برندهای مختلفی وجود دارد؛ اما قطعاً یراقی می‌تواند بیشترین کاربرد را داشته باشد که در تولید آن از آلیاژهای مناسب و مقاوم استفاده شده است. چنانچه این ابزارآلات فلزی از جنس باکیفیتی ساخته نشوند باعث ایجاد مشکل در باز و بسته شدن مقابل جلوزبانه خرچنگی خواهند شد. همچنین اگر این نمونه یراق‌ها دچار شکستگی یا پوسیدگی شوند فشار زیادی به قسمت‌های دیگر قفل مانند اسپانیولت وارد می‌شود. از این رو ما در فروشگاه upvc ایران یراق سعی کرده‌ایم تا انواع مقابل جلو زبانه های خرچنگی را در بهترین جنس آلیاژ در اختیار شما قرار دهیم.

بهترین برند مقابل جلوزبانه خرچنگی کوچک و بزرگ

با توجه به پیشرفت زیادی که در تولید یراق درب و پنجره های دو جداره به وجود آمده است. بنابراین امروزه شرکت‌های بزرگ داخلی و خارجی در حال رقابت در تولید این نمونه ابزارآلات فلزی هستند. از جمله معروف ترین مقابل جلوزبانه های خرچنگی که ما در فروشگاه upvc ایران یراق عرضه می‌کنیم عبارت‌اند از:

  • مقابل زبانه خرچنگی روتو Roto
  • مقابل زبانه خرچنگی شورینگ shoring
  • مقابل زبانه خرچنگی زیگنیا ZIGINIYA مخصوص درب و پنجره های UPVC هستند که به صورت تک حالته کشویی و دو حالته کشویی وجود دارد. این مدل مقابل جلوزبانه خرچنگی در درب و پنجره های فولکسواگنی هم به کار می‌روند.
  • مقابل زبانه خرچنگی جی یو GU آلمان و ساخت کشورهای ترک و چین
  • مقابل زبانه خرچنگی ورنه VORNEH
  • و…
استانداردترین مقابل جلوزبانی خرچنگی کوچک​

کاربرد مقابل جلوزبانی خرچنگی کوچک

عموماً انواع مقابل جلوزبانی خرچنگی کوچک و بزرگ برای کاهش هزینه‌های ناشی از مصرف انرژی طراحی و به کار می‌روند‌. پس استفاده از این نوع ابزارآلات فلزی در نمونه‌های مختلفی از درب و پنجره های دو جداره می‌تواند از هدر رفت گرما و سرما در فصل زمستان و تابستان جلوگیری کند. این روزها با توجه به تردد زیادی که اتومبیل‌های مختلف در کوچه و خیابان‌ها دارند. بنابراین بیشتر افراد و ساختمان سازان سعی می‌کنند با پرداخت هزینه‌های بالا این نوع آلودگی های صوتی را برطرف کنند. در صورتی که امروزه استفاده از درب و پنجره های upvc با بهترین مقابل جلوزبانی خرچنگی کوچک و بزرگ می‌تواند به خوبی درب و پنجره های دوجداره را آب بندی کند. همچنین به عنوان یک عایق همیشگی و مداوم مانع از ورود ریزگردها از درز در و پنجره‌ها شد.

مقابل جلو زبانی برای دستگیره

یکی از استفاده های مهمی که از مقابل جلوزبانی خرچنگی در صنعت می‌شود کاربرد آن‌ها در دستگیره های سوئیچی است. این نوع یراق‌ها در سایز کوتاه بیشتر برای درب سرویس های بهداشتی مثل توالت و حمام استفاده می‌شود. به همین دلیل در بازارهای خرید و فروش یراق upvc به این نوع ابزارهای صنعتی نیز مقابل جلوزبانی خرچنگی کوچک سرویسی گفته می‌شود. این مدل زبانه ها در درب های دو جداره مدل کلید خور و بدون کلید مجهز به یک چفت نیم دایره هستند. همچنین مانع از ایجاد هر گونه درزی در بین لنگه و چهارچوب درب و پنجره های upvc می‌شوند. پس به زبان ساده زبانه های دستگیره نیز درب و پنجره های دو جداره را در زمان بسته شدن به طور مناسبی آب بندی می‌کنند. از این رو بهترین مقابل برای درب های دوجداره سوئیچی از نوع یراق خرچنگی می‌باشد.

مناسب ترین مقابل جلوزبانی خرچنگی کوچک

یکی از ملزومات مهمی که در مجموعه بزرگ یراق upvc قرار دارد مقابل جلوزبانه خرچنگی کوتاه است‌. این مدل ابزارآلات فلزی بیشتر به رنگ نقره ای و قابل رگلاژ هستند و اغلب جنس آن‌ها از آلومینیوم است‌. معمولاً این نوع یراق‌ها در مقابل زبانه اسپانیولت نصب می‌شوند. پس هنگامی که شما به شکل عادی درب های ورودی و یا پنجره های دو جداره را می‌بینید مطمئناً مقابل جلوزبانی خرچنگی کوچک و بزرگ می‌تواند لنگه را درون فریم چهارچوب کیپ کند. از طرفی ضمن زیبایی و دوام بیشتر می‌تواند از پیچش درب و خرابی آن هم جلوگیری نماید.

سخن پایانی

کیفیت یراق آلات درب و پنجره های دوجداره به همراه معتبر بودن برند آن بسیار حائز اهمیت است؛ ولی مهم‌تر از آن طریقه نصب این نمونه یراق‌های خرچنگی در درب و پنجره های upvc می‌باشد.‌ پس در زمان نصب این گونه ابزارآلات فلزی حتماً از شابلون استفاده کنید. چون در اثر خرید مقابل جلو زبانه خرچنگی نامرغوب و نحوه اشتباه نصب آن بدون شک لنگه درب و پنجره به طور صحیح باز و بسته نمی‌شود.‌ از این رو شما نمی‌توانید از مهمترین مزیت درب و پنجره های دوجداره یعنی عایق بندی آن استفاده کنید.

استانداردترین مقابل جلوزبانی خرچنگی کوچک​