مقابل جلوزبانه خرچنگی
  • خانه
  • مقابل جلوزبانه خرچنگی
محصولات تولیدی
مقابل جلوزبانی خرچنگی کوچک
محصولات تولیدی
مقابل جلوزبانی خرچنگی کوچک

مقابل جلوزبانی خرچنگی کوچک باید به اندازه‌ای باشد تا به راحتی بتواند وزن لنگه های درب و پنجره‌های بازشو را تحمل کند. این نمونه ابزارآلات فلزی به شکل خرچنگی در قسمت قفل درب و پنجره های دو جداره نصب می‌شوند.

جهت خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید.
۰۹۱۲۵۸۸۸۲۳۴

مقابل جلوزبانه خرچنگی بزرگ (سرویسی)
محصولات تولیدی
مقابل جلوزبانه خرچنگی بزرگ (سرویسی)

مقابل جلوزبانه خرچنگی بزرگ (سرویسی) یکی از یراق آلات مهم در درب و پنجره های دو جداره به شمار می‌آید. این محصول در سایز بلند و کوتاه برای دستگیره درب سرویس ها به کار می‌رود و خوبی می‌تواند باعث بسته شدن درب حمام، توالت و… شود.

جهت خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید.
۰۹۱۲۵۸۸۸۲۳۴

اطلاعات بیشتر

مقابل جلوزبانه خرچنگی بزرگ و کوچک یکی از مهم‌ترین یراق آلات درب و پنجره های upvc هستند.‌ این مدل ابزارهای صنعتی به صورت 2 سایز اعم از مقابل زبانه خرچنگی کوتاه و مقابل زبانه خرچنگی بلند مورد استفاده قرار می‌گیرند. معمولاً مدل‌های کوتاه بیشتر برای دستگیره های سوئیچی به کار می‌رود و مدل‌های بلند بیشتر برای درب‌های سرویسی مانند درب حمام، درب توالت و… می‌تواند کارایی زیادی داشته باشد.‌ اگر قصد خرید مقابل جلوزبانه خرچنگی را دارید بهتر است با ویژگی‌های این نوع یراق آلات جدید آشنا شوید. پس به شما توصیه می‌کنیم تا پایان متن ما را همراهی کنید.

مقابل جلوزبانه خرچنگی چیست؟

با توجه به طراحی جدیدی که در ساخت انواع درب و پنجره ها برای جلوگیری از هدر رفت انرژی‌ها صورت گرفته است. بنابراین بیشتر افراد سعی می‌کنند تا از درب و پنجره های دو جداره یا همان upvc به عنوان یک عایق صوتی و حرارتی استفاده نمایند. شاید تا به حال با نمونه‌های مختلفی از این درب و پنجره ها برخورد کرده باشید. دقت کنید که در طراحی و تولید آن‌ها ابزارهایی به کار رفته است که به آن‌ها یراق آلات گفته می‌شود‌. یکی از این یراق‌ها مقابل جلوزبانه خرچنگی است که در سایزهای متنوع برای آب بندی بهتر روی درب‌ها و پنجره های دوجداره نصب می‌شوند. این ابزارآلات فلزی برای آسان‌تر باز و بسته شدن درب و پنجره های یو پی وی سی در مکان‌های مختلف قابل استفاده هستند. مسلماً هر چقدر که جنس این مقابل زبانه‌های خرچنگی بهتر باشد کاربردهای مطلوب‌تری در استفاده از درب و پنجره های دو جداره خواهید داشت.

مقابل جلوزبانه خرچنگی بزرگ (سرویسی)​

بهترین مقابل جلوزبانه خرچنگی

با پیشرفت روز افزون دانش ساخت ابزارآلات فلزی عمدتاً برندها و طرح‌های مختلفی از مقابل زبانه خرچنگی در بازار یافت می‌شود. تمامی آن‌ها با ذوب کردن فلز در کارگاه های مخصوص و ریخته شدن در قالب‌های مختلف تولید می‌شوند. این نمونه یراق آلات بعد از آبکاری با برندهای متنوعی در اختیار شما قرار داده می‌شوند؛ اما معمولاً یراقی می‌تواند بیشترین کارایی را داشته باشد که دارای استحکام قابل توجهی بوده و قابل رگلاژ باشد. از طرفی ضمن ماندگاری بالا نیز دارای قیمت ارزانی هم باشد. به همین منظور ما در فروشگاه upvc ایران یراق سعی کرده‌ایم باکیفیت ترین ابزارآلات فلزی را در بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار دهیم.

انواع مقابل زبانه برای درب و پنجره upvc

به طور کلی مقابل جلوزبانه خرچنگی تنها در یک طرح و یک مدل تولید و عرضه می‌شود. پس تفاوتی که در انواع آن وجود دارد تنها در اندازه و سایزبندی این مدل یراق آلات فلزی خواهد بود. امروزه این نوع ابزارآلات فلزی در بازارهای خرید و فروش به صورت دو سایز موجود می‌باشد از قبیل:

  • مقابل جلوزبانه خرچنگی بزرگ (سرویسی) که برای درب و پنجره های دو جداره در سرویس های بهداشتی مثل حمام به کار می‌رود.
  • مقابل جلوزبانی خرچنگی کوچک که بیشتر برای دستگیره های سوئیچی یا همان کلید خور upvc به کار می‌رود. معمولاً این نوع مقابل جلوزبانه خرچنگی مجهز به چفت زبانه نیم دایره هستند به همین دلیل سبب می‌شوند تا درب و پنجره در زمان بسته شدن بیشترین آب بندی را داشته باشند.

نحوه عملکرد مقابل جلوزبانه خرچنگی

این روزها یکی از ملزومات مهمی که برای نصب و کاربرد صحیح از درب و پنجره های UPVC وجود دارد همان یراق مقابل جلوزبانه خرچنگی است. این نمونه ابزارآلات فلزی با نام مقابل جلو زبانه در مدل خرچنگی بیشتر از جنس آلومینیوم هستند و رنگ نقره ای دارند. معمولاً این نمونه یراق‌های بادوام در مقابل زبانه اسپانیولت نصب خواهند شد. از این رو هنگامی که درب و پنجره های دو جداره به شکل عادی بسته می‌شوند این نمونه ابزارآلات فلزی می‌توانند لنگه را درون فریم کیپ شده به سادگی نگه دارند. پس به طور کلی جهت قفل کردن درب و پنجره های یو پی وی سی اول از همه باید دستگیره به طرف بالا کشیده شود. در چنین حالتی قفلی‌ها درست بر روی اسپانولیت قفل دار درب و پنجره که در قسمت پشت زاماک است قرار می‌گیرد. در نهایت کلید را بچرخانید تا دستگیره به طور کاملاً صحیح قفل شود در چنین وضعیتی دیگر دستگیره حرکتی نخواهد داشت‌.

استانداردترین مقابل جلوزبانی خرچنگی کوچک​

خرید مقابل جلوزبانه خرچنگی کوتاه و بلند

 در هنگام خرید مقابل جلوزبانه خرچنگی بزرگ (سرویسی) و نمونه‌های کوچک آن علاوه بر کیفیت محصول باید به نحوه نصب این گروه از یراق آلات مهم نیز توجه داشته باشید؛ چون اگر این دسته از مقابل زبانه‌ها که به صورت خرچنگی هستند بدون شابلون و درست نصب نشوند ممکن است لنگه درب یا پنجره به خوبی باز و بسته نگردد.‌ ما در مجموعه ایران یراق upvc با ارائه خدمت و توسعه خرید آنلاین ابزار یراق درب و پنجره های دوجداره سعی داریم مرغوب ترین یراق مقابل جلوزبانه خرچنگی بزرگ و کوچک را عرضه کنیم.‌ بنابراین شما می‌توانید با راهنمایی مشاوران فروش ما در این فروشگاه معتبرترین ابزارآلات فلزی خارجی و داخلی را به سادگی خریداری کنید.

کاربرد یراق مقابل زبانه در پنجره های دوجداره

یکی از مهم‌ترین کاربردهایی که از مقابل جلوزبانه خرچنگی صورت می‌گیرد استفاده از آن‌ها در دستگیره درب و پنجره های جدید است. امروزه به دلیل استفاده از دستگیره های سوئیچی و زیبایی هر چه بیشتر ساختار درب و پنجره ها استفاده از این مدل یراق‌ها کاربرد زیادی پیدا کرده است.‌ در واقع ابزارآلات فلزی خرچنگی کیفیت باز و بسته شدن درب و پنجره را تا حد مطلوبی بالا می‌برد. به این ترتیب مقابل جلوزبانی خرچنگی کوچک و بزرگ هم در زیبایی و هم در کارایی درب و پنجره های دو جداره نقش مؤثری خواهد داشت. همچنین طول عمر مفید آن‌ها را به طور حتم بالاتر می‌برد.

با کیفیت ترین زبانه خرچنگی

اگر به دنبال خرید زبانه قفل خرچنگی بلند و کوتاه هستید بهتر است نمونه‌ای از مقابل جلوزبانه خرچنگی را انتخاب کنید که جنس و طراحی مرغوبی داشته باشد. چون یک زبانه قفل با کیفیت می‌تواند در هنگام نصب شدن دقیقاً در جای مناسبی فیکس شود‌. پس درب و پنجره دو جداره در زمان باز و بسته شدن می‌توانند به درستی جا افتاده شوند‌. البته فراموش نکنید حداقل وزنی که لولا می‌تواند تحمل کند 110 گرم است. پس یک مقابل زبانه در مدل خرچنگی می‌تواند در مقابل شکستن مقاومت خوبی داشته باشد.

سخن پایانی

پیشرفت تکنولوژی در طراحی و ساخت انواع ابزارآلات فلزی درب و پنجره‌های upvc سبب شده است تا این مدل ابزارها از لحاظ امنیتی در سطح بالایی قرار بگیرند. یراق‌هایی با طرح‌های ایمن و با استقامت مانند مقابل جلوزبانه خرچنگی به گونه‌ای در ساختار درب و پنجره های دو جداره نصب می‌شوند که باعث آب بندی و درزگیری آن‌ها خواهد شد. این نمونه درب و پنجره ها علاوه بر آب بندی و جلوگیری از تبادل سر و صدا، انرژی گرمایی و سرمایی و… به راحتی در یک چهارچوب upvc باز و بسته می‌شوند‌. پس در هنگام خرید درب و پنجره های دوجداره حتماً دقت زیادی بر روی یراق مقابل جلوزبانه خرچنگی نصب شده در طراحی این نوع محصولات داشته باشید.

روان بودن زبانه‌های خرچنگی بزرگ​